Jak zarobić z ExoShield
czołowy partner exoshield dzieli się spostrżeżeniami
Uczenie się od innych właścicieli firm, którzy już odnieśli sukces, to najlepszy sposób na wprowadzenie małych zmian, które mają duży wpływ na Twój biznes. Przyjrzymy się naszym najlepszym partnerom, aby dowiedzieć się, co robią dobrze.
John Gray i jego zespół w Gulf Coast Auto Shield w ciągu zaledwie 3 miesięcy stał się Top 5 partnerem w USA. Rozmawialiśmy z Johnem, aby dowiedzieć się, jakie są klucze do jego sukcesu.
Dlaczego zdecydowałeś się zaoferować ExoShield w swoim sklepie?
Wiedziałem, że jeśli ktoś mógłby wymyślić coś do ochrony przedniej szyby, to będzie to prawdziwy "game-changer" . Houston jest strasznym miastem do jazdy z uwagi na stan dróg i występujący wszędzie gruz.
Jakie były Twoje doświadczenia z instalacją?
Po próbie zainstalowania ExoShield na kilka samochodów, w końcu zatrudniliśmy Alexa (naszego instalatora), który miał 14-15 lat doświadczenia w przyciemnianiu szyb. Najśmieszniejsze było to, że pierwszym samochodem, który zrobiliśmy był mój GT350. W dniu, w którym Alex go montował wyszedłem do domu, zanim zaczęli nad nim pracować, a kiedy wróciłem następnego dnia, spojrzałem na niego i pomyślałem "o rany, nie poradzili sobie". Cóż, okazało się, że ExoShield jest na moim samochodzie, po prostu nie było tego widać. Szybko wysłaliśmy Alexa na dodatkowy trening, a on "rozwalił tam system".
W jaki sposób szkolenie pomogło Ci w pracy?
Najlepszą rzeczą, jaką nasz instalator wyniósł ze szkolenia, była możliwość wypróbowania kilku nowych rzeczy, oraz poznanie trenera ExoShield, z którym ma kontakt. Teraz, jeśli ma pytania lub wątpliwości, ma numer, pod który może zadzwonić - to robi dużą różnicę!
Jaki jest najlepszy sposób na sprzedaż ExoShield klientom?
Sprzedając go, jako dodatek, gdy klienci korzystają z naszej oferty. Takie działania sprawiły, że sprzedaż ExoShield w naszej placówce znacznie wzrosła.
Staramy się również wykonać dobrą robotę przy instalacji i dać klientom znać, że jeśli coś jest nie tak z instalacją, zajmiemy się tym za nich. Dlatego klienci nie mają się o co martwić.
Jaka jest Twoja najlepsza rada dla nowych resellerów?
Nie należy przesadzać z obietnicami. Zawsze powtarzam moim klientom, że nie ma rzeczy nieomylnych. Pokazuję im film o ExoShield, a w moim salonie mamy także zainstalowaną przednią szybę Range Rovera, w którą klienci mogą coś rzucić.
Staramy się być po prostu przejrzyści i wyjaśnić klientowi, czym jest produkt i co potrafi. Myślę, że to jest najważniejsza rzecz. Przypominamy im również, że jeśli masz coś, co uderza w przednią szybę naprawdę mocno to może to posłać Ich Exoshield w piach -ale nadal lepsze to, niż zbita szyba czołowa.